Alla inlägg under mars 2011

Av Helene - 4 mars 2011 16:35

Hallelulja, sen eftermiddag och solen lyser med sin närvaro och himlen är klarblå. Jag satte igång spotify genom tvn, öppnade balkongdörren och satte mig med en filt på balkongen och njöt av den efterlängtade solen.


Av Helene - 4 mars 2011 13:22

Tredje lediga dagen nu, har inte gjort så mycket alls. Roat mig med att baka lite, det är tur att jag bor med 2 godisråttor så det blir uppätet.

Mitt hår är torrt som snus oxå, varför? Det ska ni få se senare.

Av Helene - 2 mars 2011 15:34

Jag har gymmet och en runda på stan för att lämna tillbaka/byta lite grejer avklarat.

Nu ska jag hänga en tvätt och ta hand om min frukost o lunch disk innan jag tänkte umgås med tvn.


O idag är det 2 veckor kvar, ja egentligen ska jag inte säga till vad eftersom det är hemligt för vissa men jag har nedräkning ialllafall.

Av Helene - 1 mars 2011 22:52

Jag har precis slängt i en hårfärg i Idas hår, hon satsar på att bli lite mörkare till våren så snart får vi se vad resultatet blir. Igår var det mitt hår som fick sig en omgång, jag hade en gammal färg sedan sist jag var blond som vi tänkte göra lite slingor av. Ida drog slingor på mig i 1 timme och 15 min, resultatet? Syntes inte speciellt mycket tyvärr.


Idag hade vi egentligen tänkt oss en utgång, men festen blev inställd så vi satsar på en annan dag istället.

Av Helene - 1 mars 2011 20:50

Jag har introducerat fattiga riddare för Ida och  Rebecca, de hade aldrig hört talas om de men älskar det.

Presentation

Jag heter Helene Olsson, är 21 år och kommer från Katrineholm. Jag flyttade till Jessheim, Norge den 2a Oktober-10. Här kommer jag skriva om mitt nya liv, mina sambor Ida och Rebecca och mitt jobb på flygplatsen Gardermoen.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards