Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Helene - 5 maj 2011 00:09

Igår kväll kom vi tillbaka efter några underbara dagar hemma i Katrineholm. Både jag och Ida har lyckats bli sjuka under våran hemvistelse, och då det inte blivit någon lugn och ro där eller ordentligt med sömn så var vi helt slut när ni kommit hem.

Vad har dagarna bestått av då, partaj fredag och lördag med alla vänner och bekanta. Umgåtts med vänner och familj,filmkvällar, ätit gott och gjort olika saker.

Denna dag har mest bestått av sömn, sov över 11 timmar inatt var uppe en sväng o gick o la mig vid 1 igen för att vakna vid halv 4. Totalt slut är jag som sagt och med en infektion i kroppen blir det värre.

Ikväll har vi legat nerbäddade i våra sängar och kollat ikapp avsnitt av en serie vi följer här hemma.

Nu är det dags att sova och hoppas på en piggare Helene imorgon.


Presentation

Jag heter Helene Olsson, är 21 år och kommer från Katrineholm. Jag flyttade till Jessheim, Norge den 2a Oktober-10. Här kommer jag skriva om mitt nya liv, mina sambor Ida och Rebecca och mitt jobb på flygplatsen Gardermoen.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards