Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Helene - 15 maj 2011 18:56

Hemma från jobbet och har en ledig dag framför mig, gött.

Men sopslut är jag, har jobbat 9-18 i helgen, en perfekt tid för mig. Skapligt trött på att sluta 24 nästintill varje dag faktiskt.

Har inte fått sova som jag velat så det är därför jag är trött, i fredags kväll hade jag till en början svårt att komma till ro eftersom jag jobbat sent dagen innan men när jag till slut lagt mig för att sova började grannens hundar o skälla,o skälla o skälla o skälla.

Tom Ida blev störd och då är det illa då hon inte störs av mycket inte när hon ska sova, o de ville aldrig sluta heller. Vaknade kvart i 4 oxå av deras skällande och då var jag så förbannad och trött att jag kunde börjat gråta. Vart var husse måntro?

Igår fick jag inte heller sova då jag var tvungen o följa med Ida för att hämta Rebecca nånstans på landet mitt i natten.

Så var jag avlösare idag på jobbet och det tar på krafterna. Har säkert berättat vad en avlösare gör förut men jag gör det igen. Det är de som ser till att kasserarna får pauser och luncher, plockar varor om det är lugnt och plockar korgar vid varje kassa och springer med till affärens öppning. Och som idag när det var mycket folk, är det en jädrans mycket spring...

Men det är kul, och kul med varitation istället för att bara sitta i kassa.


Men nu kryper jag ner i ett bad och sedan blir det mat i magen innan platsen framför tvn intas för resten av denna söndagskväll.

Presentation

Jag heter Helene Olsson, är 21 år och kommer från Katrineholm. Jag flyttade till Jessheim, Norge den 2a Oktober-10. Här kommer jag skriva om mitt nya liv, mina sambor Ida och Rebecca och mitt jobb på flygplatsen Gardermoen.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards