Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Helene - 13 maj 2011 16:14

Sådär, ringt och fått jobbtider för hela sommaren, varit på bibblan, varit på posten o köpt frimärke, varit på centret o köpt kuvert o varit o handlat frukost. Får jag njuta av min lediga dag nu kanske. Nja, måste laga mat+matlåda och duscha innan jag får slappa och då har ju nästan min lediga dag tagit slut.

Av Helene - 13 maj 2011 13:17

Har farit runt med Ida på morgonkvisten, har varit på posten och hämtat ut ett paket och varit runt för att hitta någonstans där jag kan faxa till sverige- omöjligt.

Så nu håller jag på o slänger ihop ett litet personligt brev och sedan ska jag ta mig till bibblan för att skriva ut det+ en ansökan som jag sedan ska skicka till sverige.

Men nu måste jag få frukost i magen för lite energi.

Av Helene - 13 maj 2011 02:30

Har fortfarande någon släng av nån förkylning som inte vill ge sig, och det resulterade i att jag nös och gäspade bort jobbkvällen.

Eller, gäspade gjorde jag nog mest för jag är så jädrans trött. Förkylning+ att jag aldrig får sova ordentligt är den största bidragande faktorn och att jag även fick gå upp tidigare imorse för jag hade ett lite möte. Men det kanske jag berättar mer om en annan dag för nu måste jag verkligen sova.

Presentation

Jag heter Helene Olsson, är 21 år och kommer från Katrineholm. Jag flyttade till Jessheim, Norge den 2a Oktober-10. Här kommer jag skriva om mitt nya liv, mina sambor Ida och Rebecca och mitt jobb på flygplatsen Gardermoen.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards