Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Helene - 9 maj 2011 01:02

Idag var jag tillbaka på jobbet efter några dagars sjuka, har ju haft nån jädrans infektion eller nåt skit i kroppen. O Ida oxå varit sjuk, men förkyld och idag har det känts som jag börjar bli förkyld istället, men peppar peppar ! Måste komma ihåg o ta alla vitaminer jag har imorgon (lätt o glömma dem).

Även fast jag varit sjuk har helgen varit trevlig, i fredags kväll var vi nere hos grannen och grillade och igår kväll bjöd de oss på såkallade värmländska hamburgare direkt från grillen. Jag är en sådan där person som älskar att grilla och ännu bättre är det ju att våra grannar är likaså.

Men nu blir det lite tv på datan innan jag ska sova, kan tyvärr inte bara komma hem från jobbet och somna direkt...

Presentation

Jag heter Helene Olsson, är 21 år och kommer från Katrineholm. Jag flyttade till Jessheim, Norge den 2a Oktober-10. Här kommer jag skriva om mitt nya liv, mina sambor Ida och Rebecca och mitt jobb på flygplatsen Gardermoen.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards